Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Bas Oosterveld
Average rating:  
 103 reviews
by Danny Verburgt on Bas Oosterveld

Sorry ik heb gisteren inktkussen vervangen epson XP-960 aangevraagd en de link gekregen om te downloaden maar ik krijg het niet geïnstalleerd wat kan ik mis doen hoe moet ik te werk gaan.

by Harry on Bas Oosterveld

Bedankt voor de snelle service bij het oplossen van het printerkussentjes probleem bij mijn Epson printer.

De printer gaat weer als vanouds!

Top!!!

by Laurens Grunder on Bas Oosterveld

Het ging bijna allemaal vanzelf. Probleem snel opgelost. Bedankt voor de goede sotware.

by Anton on Bas Oosterveld

Beste Bas, uit diverse zoekacties op google kwam ik bij jou site i.v.m. inktkussen vervangen voor mijn XP 600 van Epson, heb je tool gedownload en geïnstalleerd, de printer doet het weer als vanouds. bedankt voor deze goedkope service, bij Epson service betaal je de hoofdprijs. succes met deze service.

by edgard vandenbempt on Bas Oosterveld

Bedankt, het probleem is opgelost. Ik heb wel wat moeten zoeken om het te laten werken maar het is gelukt. Mijn printer werkt als nieuw.

by Esther Ambachtsheer on Bas Oosterveld

Door mijn computerbeveiliging kreeg ik de installatie niet voor elkaar. Dus even een bericht gestuurd voor hulp. Binnen 24 uur contact gehad met Bas én mijn printer werkt weer. Bas, super bedankt voor jouw snelle en deskundige hulp en succes met voortzetten van jouw internet & ict diensten.

by Wim Megens on Bas Oosterveld

Bas, hartelijk dank voor het oplossen van het waste ink pad probleem van mijn Epson PX730WD printer. Dankzij jouw programma en zeer deskundige hulp was het probleem snel uit de wereld ! TOP SERVICE !!

by Karel on Bas Oosterveld

Beste Bas:

Respect hoe jij met je klanten omgaat Gezien mijn leeftijd (74 jaar) geen verstand van dat hele computer gebeuren en al zijn aanhangsels (printer) ben ik na een foutmelding dat mijn printer zijn inkt pads moesten worden vervangen door Epson €150,-.

Zelf de printer gesloopt en de inktkussens uitgespoelt met warm water-gedroogd en herplaatst. Het resetten was voor mij het volgende probleem Engelse taal niet goed beheersen is hier 1 van. Voor Bas geen probleem hij nam de computer tijdelijk over en met behulp van de telefoon was het snel opgelost. Een dat voor €14,95.


Printer werkt weer perfect.


PS: als ik in de buurt ben krijg je een dikke knuffel van OPA Karel.

by Leo Verweij on Bas Oosterveld

Mijn Epson printer kwam ineens met de melding dat mijn inktkussen op zijn einde was, zo zelf de printerkop schoongemaakt en inktkussen vervangen, dan denk je nou even  die printer resetten nou vergeet het maar daar heb je software voor nodig dit te verkrijgen bij Epson support voor een hoge prijs, toen kwam ik op een site van Bas en die biedt deze software aan voor 14,95 euro, nou dat gedownload en even moeten bestuderen via youtube daarna snel in werking gezet en ja hoor de printer gereset en werkt weer als voorheen!


 


Bas, bedankt voor je snelle reacties via mail en goede support!

by Frank on Bas Oosterveld

Ik heb eerst de reset Handleiding doorlopen, maar hierbij miste ik het juiste commando.

In de tevens bijgevoegde video wordt een andere manier uitgelegd en deze werkte gelukkig wel.

Enige nadeel waardoor ik geen 5 sterren geeft is dat ik 10 tallen keren de reset Handleiding had doorlopen zonder succes, misschien goed om in de handleiding naar de video met de andere manier te verwijzen.

Super dit programmaatje en zeker zijn geld waard waarvoor dank.


M. v. g. Frank

by MJ Jansen on Bas Oosterveld

Blij met deze service! Probleem heb ik zelf kunnen oplossen mbv de software en meegezonden instructievideo.

Het is wel lastig zoeken naar de juiste bestanden, een korte instructie daarvoor in de mail zou zeer welkom zijn.


mvg, Chiel Jansen

by ien van den berg on Bas Oosterveld

Beste Bas


Ik had eerder geen tijd , heb voor 14,95 de download aankoop gedaan, nu probeer ik de downloadlink XP-600 inktkussen vervangen en krijg de melding dat mijn downloadlink is verlopen!

Kunt u mij helpen ?

Bij voorbaat dank

Ien van den Berg

by Jan Kessels on Bas Oosterveld

Mijn Epsonprinter gaf aan dat de inktkussen vervangen moesten worden.


Na wat zoekwerk op google kwam ik terecht bij Bas Oosterveld. Voor 14,95 zou het opgelost worden, dus heb het bedrag overgemaakt.

Vervolgens kreeg ik het bericht van Bas dat het geld binnen was en dat het probleem opgelost zou zijn. Hij schreef er gelijk bij als het niet zou lukken hij mij zou bellen.

Het lukte mij niet op het op te lossen vervolgens Bas mij gebeld en had het probleem binnen 5 minuten opgelost. Dus een geweldige service van Bas.

by Jan van Gils on Bas Oosterveld

Kreeg op mijn Epson XP-510 de melding dat de printkussens vervangen moesten worden.

Na wat googlen kwam op de website van Bas terecht. Heb het sotwarepakket besteld, wat ik dezelfde avond na de betaling toegestuurd kreeg. Bas heeft het direct via teamviewer geïnstalleerd, en dit alles voor 14,95 Euro

by Jan on Bas Oosterveld

Mijn printer Epson XP 700 gaf melding, inkpad printer aan einde levensduur, neem contact op met Epson support. Die sturen je naar een service station, zelf oplossen is niet mogenlijk.

Toch zelf de inktpad vervangen, maar dan nog een reset telling. Op internet kwam ik Bas Oosterveld

tegen. Voor een véél lagere prijs heeft hij een programma die dit kan doen.

Ik had problemen met de uitvoering hiervan. Stuurde een mail naar Bas, hij belde om de computer tijdelijk over te nemen, en reset van de telling in 10 minuten opgelost. Ik kan weer printen.

Bas bedankt voor deze geweldige service. Ik zou iedereen met dit probleem Bas aanraden.

Groet van Jan

by TJKraan on Bas Oosterveld

Kort geleden foutmelding op mijn Epson PX730WD, dat inktkussentje vervangen moest worden. Software besteld bij Bas Oosterveld voor €14,95. Had ik gelezen op internet. Daar ik wat problemen had met installeren, had ik Bas een mailtje gestuurd. Kort daarna belde hij mij vanaf zijn vakantieadres in het buitenland. Hij had op afstand mijn computer overgenomen en binnen 15 minuten was de foutmelding verdwenen en kon ik weer printen. Waar vind je zulke service nog!!! Hartelijk dank Bas!

by Bert van de Wetering on Bas Oosterveld

Enthousiasme is nog groter!!!


Ik was nog maar net klaar met het schrijven van de vorige review en er zich nog twee storingen voor.


De scanner kon geen verbinding meer maken en ook de draadloze verbinding met de computer van mijn vrouw in de huiskamer was niet meer bereikbaar.  Ik schrok, maar Bas wist wel raad.


Bas blijkt de goede diagnoses te kunnen stellen en weet met veel deskundigheid ook deze problemen op het gebied van 'verbindingen' en Wifi op te lossen.  Alles doet het weer.


Schitterend, het is echt grandioos!!!


Bert van de Wetering

by Jan on Bas Oosterveld

Prima Bas, komt afspraken na, reageert direct als je een vraag hebt. Problemen lost hij snel op. Ga zo door...…… Topper!

by Bert van de Wetering on Bas Oosterveld

Heel enthousiast!

Toen ik op mijn Epson kleurenprinter Stylus SX425W een storingsmelding kreeg over

'ínktkussentjes nam ik contact op met Epson. ' Van Epson kreeg ik bericht, dat mijn printer te oud was en zij daarvoor niets meer konden doen. Daarop ben ik gaan zoeken op internet.

Uiteraard kom je daar allerlei gedachten tegen. Een sprong eruit. Hier las ik dat in de printer een teller zit en als die de eind stand aangeeft stopt de printer. Dus niets van verslechten kussentjes of wat ook. Die teller moet teruggezet worden en dan is alles weer O.K. De naam die daar genoemd werd was Bas Oosterveld, uit Eibergen.

Met hem heb ik contact opgenomen. Hij heeft mij gigantisch geholpen. HIj heeft een reset van de teller uitgevoerd. Niets dan lof over de bekwaamheid en vriendelijkheid waarmee ik ben geholpen, ja perfect geholpen!!!


Bert van de Wetering

by leo on Bas Oosterveld

17 oktober fout melding van epson xp 510 inktkussentje na wat zoeken site van Bas Oosterveld gevonden .

Binnen 24 uur probleem opgelost met wat hulp van uit Eibergen .

Perfect geholpen ***

by Adrie Willekes on Bas Oosterveld

Mijn printer, Epson PX 730 WD gaf de melding dat inktkussentje vervangen moest worden. Internet leerde mij dat de kosten €150,00 zou bedragen. Google bracht me bij de site van Bas Oosterveld. Voor €14,95 levert hij software om het probleem op te lossen. Software gaf wat opstartproblemen, maar na een e-mailtje naar Bas belde hij me al snel terug en kon "op afstand" het probleem oplossen. Uitstekende service Bas. BEDANKT!!!!!!

Adrie Willekes 20-9-2018

by Ger on Bas Oosterveld

Mijn printer, Epson XP-610, gaf de melding dat inktkussentje vervangen moest worden. Internet leerde mij dat de kosten €150,00 zou bedragen. Google bracht me bij de site van Bas Oosterveld. Voor €14,95 levert hij software om het probleem op te lossen. Software gaf wat opstartproblemen, maar na een e-mailtje naar Bas belde hij me al snel terug en kon "op afstand" het probleem oplossen. Uitstekende service Bas. BEDANKT!!!!!!

by BJ Poortman on Bas Oosterveld

Mijn Epson XP-750 gaf een inktkussen probleem, dat alleen door Epson-service behandeld kon worden. Na dagen intensief googelen, zeer sceptisch over de manier en vooral bedragen van de servicecenters totdat de site van Bas Oosterveld gevonden werd. Voor net geen 15 euro aan software kon de printer gered worden van de gang naar het grof vuil! Dankbaar, dat het uiteindelijk is gelukt! Een kanttekening is, dat het demonstratie-filmpje over de bediening van de software niet geheel afdoende is, (maar uit de overige reviews blijkt dat Bas Oosterveld dan genegen is nader ondersteuning te geven). Er waren 2 programmas/executables waarvan ik dacht er 1 uit te moeten kiezen, maar het bleek dat ze beiden gestart moesten worden. Verder invulling van 1 van de dropdownmenus moest Euro zijn i.p.v. cismea (maar anders dan uit instructiefilm bleek dit gelukkig al voorgeselecteerd). Uiteindelijk dus dik tevreden over resultaat.

by M.Dorscheidt on Bas Oosterveld

Code e-11 op xp-520, printer werkte niet meer. Storing door de heer bas Oosterveld op zeer deskundige manier verholpen, zeer sympathieke heer, Zeer bedankt.

by Matthieu on Bas Oosterveld

Probleem met de ink-pad van de Epson XP-510

De printer doet dan helemaal niets meer terwijl het een prima ding is.

Via Google bij Bas terecht gekomen en een klein software pakket gekocht om de printer weer te resetten.

Was even voor mij als digibeet wat moeilijk maar uiteindelijk toch gelukt.

Had inmiddels ook Bas al gemaild die evengoed later even belde of het gelukt is.

Prima service en fijne geholpen !!! Nogmaals dankt Bas !

Groet Matthieu

by Oscar Pallencaoe on Bas Oosterveld

Mijn complimenten voor de goede service. Hij krijgt van mij even 10 door het euvel heel snel op te lossen. Een 10 voor het oplossen .

O. Pallencaoe

by Dick Korn on Bas Oosterveld

Ik koop al jaren inktpatronen voor mijn Brother printer/scanner bij Bas.

En daar die het prima blijft doen kom ik elke keer weer bij hem terug voor inkt(patronen).

Daarbij wordt ik altijd snel en efficient geholpen. En dat tegen zeer nette prijzen.

Een echte aanrader dus. Bas ga zo door!

by T. Lubbers on Bas Oosterveld

Supersnelle oplossing voor het resetten van mijn Epson printer.


Ik ben blij dat alles weer werkt!

by Ton Verbaas on Bas Oosterveld

Probleem inktkussen vol van Epson xp-510

Sofware gekocht bij Bas Oosterveld

Lukte niet ondanks video.

Gemaild naar Bas, binnen een paar minuten via teamviewer geregeld.

Super!!

Bedankt Bas.

by A int Veld on Bas Oosterveld

Dankzij de goede en snelle service van Bas heeft hij mij via team viewer

geholpen om mijn Epson px 830 fwd op Windows 10 aan het werk te krijgen.SUPER

by Carl on Bas Oosterveld

De aanhouder wint. Na even puzzelen heb ik het voor elkaar gekregen. Het programma werkt. Kleinigheid even over het hoofd gezien. De printer werkte via wii en dat gaf een foutmelding. Even aangesloten met kabel en opgelost.

Erg blij dat mijn printer weer gebruikt kan worden. Nu kan ik de aanwezige inktvoorraad opmaken alvorens de printer te vervangen.

by Carl on Bas Oosterveld

Ik heb het programma gedownload. Hoopte snel van het probleem af te zijn. Helaas, mijn kennis van o.a de engelse taal is niet voldoende. Kan er dus niet uitkomen. Wie kan mij in onze taal wegwijs maken? Of kan Bas ook mijn pc even overnemen?

by Joep van Ingen on Bas Oosterveld

Vrijdag hadden we een foutmelding inktkussen vervangen op onze Epson L555 serie, toen hadden we even op google gekeken welke opties er mogelijk waren en kwamen er telkens op uit dat de printer terug naar de fabrikant moest en dan waren we minimaal €160,- kwijt.

Na een paar site's kwamen we bij Bas terecht en besloten we om met Bas contact te leggen, eenmaal een mail gestuurd en we werden binnen een uur terug gebeld en kon Bas gelijk de PC overnemen waar de printer op aangesloten zit en hij stuurde het programma door en zetten hem aan het we waren nog geen 5 min verder en het probleem had Bas op weten te lossen.

Thanks Bas!

by Vali on Bas Oosterveld

Top! Issue met Epson Photo 1500W inktkussen vervangen opgelost!

Kan weer printen!

by G.v.GELDER on Bas Oosterveld

Dankzij de goede en snelle service van Bas heeft hij mij via team viewer

geholpen om mijn epson xp510 op windows 10 aan het werk te krijgen.SUPER

by M.A. van Dongen on Bas Oosterveld

Prima uitleg ontvangen over de te ondernemen stappen om de teller van mijn printer Epson 225 te resetten. Er werd zelf contact opgenomen of alles gelukt was. Dus uitstekende service en snelle levering van het programma.

by sylvia on Bas Oosterveld

Super service, ik ben zelfs teruggebeld om te controleren of het werkte en of ik nog vragen had.

by Rob on Bas Oosterveld

Dank zijn telefonische ondersteuning en softwarematig ingrijpen wist Bas, heel snel na mijn hulpvraag, mijn printer weer te resetten. Top! Prima service!

by Aad on Bas Oosterveld

Dankzij het programma van Bas met telefonische assistentie is onze printer (XP-800) weer bruikbaar.

Hartelijk dank daarvoor.

by John de Vries on Bas Oosterveld

Geweldig, in 10 minuten gekocht, geinstalleerd en gereset en weg was de melding. Mijn XP-710 doet het weer.


Bedankt Bas.... 🙂

by P. Buggenhout on Bas Oosterveld

Printer werkt terug correct. Zeer tevreden !

by Ria Verouden on Bas Oosterveld

Bas heeft me prima geholpen met het niet herkennen van een inktcartridge.

Service is geweldig!!!

by Petros on Bas Oosterveld

Bas heeft alles netjes afgehandeld. De fouten zijn opgelost.

by Wolter de Vries on Bas Oosterveld

Bas heeft me weer prima geholpen met een nieuw printerprobleem: het niet herkennen van een inkt cartridge. Heb bij Bas een nieuwe set besteld , en hups alles werkt weer, de printer herkent ze echter wel als niet origineel maar je kunt gewoon doorwerken. Dus, bestellen maar met je inktpatronen, bij Bas dus!!!

by r. de hoogh on Bas Oosterveld

Programmaatje werkt perfect. Snelle en goede ondersteuning van Bas na mail en telefoontje.

Kon geen gelijkwaardige oplossing vinden via internet.

by P.A.van der Knaap on Bas Oosterveld

Perfect geholpen prima advies en installeren was een fluitje van een cent. Zeer tevreden.

by Jacques van Dinteren on Bas Oosterveld

Prima en zeer snel geholpen. Ik kwam er zelf niet uit, maar kreeg direct telefonische ondersteuning. Probleem opgelost!

by Ron Nooy on Bas Oosterveld

Had problemen met het installeren. Kreeg heel snel een reactie van Bas na het versturen van mijn mail. Bedankt voor jouw kundige hulp.

by Dick Zomerhuis on Bas Oosterveld

Zeer snelle reactie van Bas, en super geholpen zeer kundig hiermee, zeker een aanrader voor alle Epsons gebruikers, Bas nogmaals bedankt.

by Verheij on Bas Oosterveld

Super geholpen door Bas 1 telefoontje en alles is opgelost met Epson printer xp-520 die vanuit fabriek geblokkeerd wordt na een x aantal prints om je een dure reparatie of een nieuwe printer aan te smeren. Dankzij programma van Bas in 2 minuten gefikst en echte aanrader dank daarvoor.

Page 1 of 3:
«
 
 
1
2
3
 
»